Jamel to agencja interaktywna z 16-letnim stażem. Współpracujemy z lokalnymi podmiotami i
markami globalnymi, tworzymy dla największych korporacji i start-upów, wśród naszych
Klientów są firmy polskie i zagraniczne. Znamy już prawie każdą branżę. Ale
najważniejsze jest to, że Klienci oceniają współpracę z nami na piątkę!
W raporcie „Agencje digital 2020”, wydanym przez Media & Marketing Polska, otrzymaliśmy wyróżnienie „Agencja doceniona przez Klientów”.
Trudno o lepszą rekomendację.
Skontaktuj
się z
nami
Użytkownicy są 3x bardziej skłonni do obejrzenia wideo instruktażowego na YouTube, niż do zapoznania się z instrukcją w formie pisanej (źródło: Google/Ipsos Connect, Human Stories Study). Wykorzystaj przewagę filmu przy prezentacji Twojego produktu lub usługi. Lepsze zrozumienie to większa konwersja i przywiązanie klienta do marki.
Zwiększ sprzedaż poprzez atrakcyjną formę prezentacji produktów. Aż 50% klientów ogląda wideo o produkcie przed wizytą w sklepie (źródło: Google, 3 Key Shopping Micro-Moments for a Mobile World). Twoja oferta jest szeroka i obawiasz się wysokich kosztów? Dzięki naszemu narzędziu do automatyzacji wideo wygenerujesz content dla wszystkich produktów, optymalizując koszty i czas niezbędny na produkcję.
Wideo o marce nie tylko poprawia jej wizerunek, ale także pozwala zdobyć przewagę względem konkurencji. Pamiętaj, że film zamieszczony w ogłoszeniu o pracę zwiększa liczbę aplikacji aż o 34%! Wyróżnij się na „rynku pracownika” i pozyskaj prawdziwe talenty. (źródło: Careerbuilder, Best practices for writing a better Job Posting).
Reklama telewizyjna to szeroki zasięg, znacząca poprawa rozpoznawalności marki i wzrost zaufania do niej. Czy wiesz, że spoty TV generują aż 71% wszystkich dochodów z reklamy? (źródło: thinkbox.tv, Profit Ability: the business case for advertising).
Personalizowane wideo zwiększa retencję klientów o 35% (źródło: Vidyard,2018 Video in Business Benchmark Report). Zadbaj o wzrost sprzedaży, docierając do klientów ze spersonalizowanym komunikatem oraz indywidualną ofertą.
Animacje odnotowują nawet o 20% wyższy CTR od standardowych realizacji filmowych (źródło: wyzowl.com, Animation vs. Live Action Videos: Pros & Cons). Wybierając animowane wideo zyskujesz zaangażowanie odbiorcy, bez konieczności inwestowania w angaż aktorów, castingi, czy wynajem studia.
55% klientów skupia się bardziej na filmie niż innym rodzaju contentu (źródło: HubSpot, The future of content marketing). Zdobądź uwagę odbiorców filmem z drona lub tradycyjną produkcją filmową przygotowaną przez zespół profesjonalistów.
Wykorzystanie ujęć z drona w materiałach promujących nieruchomości zwiększa prawdopodobieństwo sprzedaży o 68% w porównaniu do reklamy opartej wyłącznie na tradycyjnym wideo (źródło: Multiple Listing Service statistics). Pokaż swoją inwestycję z lotu ptaka i popraw wskaźniki sprzedaży.
Reklamy 360° generują o 41% więcej reakcji (wyświetleń, udostępnień lub subskrypcji) niż formaty tradycyjne. (źródło: MarketingProofs, 360 Degrees of Success: 360 Video vs. Regular Video). Zaprezentuj swój produkt w atrakcyjnej formie, stwórz internetowy showroom, zaproś klientów na wirtualną podróż po Twojej firmie.
Animacja zrealizowana na potrzeby wewnętrzne działu HR. Grupie docelowej - absolwentom uczelni wyższych kierunków prawnych i ekonomicznych - komunikujemy perspektywy pracy w globalnej korporacji, pokazujemy możliwości rozwoju i obszary działalności spółki.
Film zrealizowany w Centrum Biurowym Neptun w Gdańsku, adresowany do absolwentów. Spot employer branding eksponuje korzyści płynące z pracy w Comarch. Tłem filmu jest widoczna z okien biurowca panorama Gdańska.
Spot promujący aplikację marki Boston Scientific – Data GEM.
Dla Handsoncode przygotowaliśmy spot reklamujący narzędzie biznesowe, jakim jest Hyperformula. W animacji zaprezentowano jego kluczowe zalety i sposoby wykorzystywania podczas pracy.
Spot przygotowany dla Generali, promujący portal Merkury+. Animacja prezentuje możliwości portalu w zakresie zdalnego aneksowania polis.
Video explainer zrealizowany dla marki Bossard – światowego lidera oferującego elementy złączne.
Film wizerunkowy promujący markę Nethansa, partnera w zakresie sprzedaży na międzynarodowych rynkach, z wykorzystaniem platformy Amazon.
Film z wykorzystaniem ujęć z drona. Celem realizacji było zaprezentowanie nowego osiedla „Nadmorski Dwór” zlokalizowanego w Gdańsku.
Animacja promująca uzyskanie standardu bezpieczeństwa i higieny Standard Trusted Facility, jaki jest oferowany dla branży hotelarskiej i restauracyjnej.
Zrealizowaliśmy dwa spoty reklamowe promujące Fundusz Mieszkań na Wynajem. Fundusz jest pierwszą w Polsce instytucją, która wprowadziła na rynek nowy standard najmu.
Animacja prezentująca świadczone usługi marki TOM-DOLEKO-EKOLA w zakresie odzysku opakowań.
Dla PKL Gubałówka wykonaliśmy animację przedstawiającą dobre praktyki zalecane podczas korzystania z kolei.
Spot wideo promujący Zintegrowany Bilet dla Pomorza oraz aplikację mobilną FALA.
Lokalna marka czy korporacja? Przygotujemy ofertę szytą na miarę.